Alla inlägg under augusti 2012

Av Clara - 30 augusti 2012 14:37

Hej!


Idag är jag hemma från skolan för att jag har febet och då passar jag på att göra ett inlägg. Det blir ett kort inlägg men ändå.


JAG BEHÖVER TIPS!!!  Jag har inget att skriva om och behöver hjälp/tips...

Om du har tips/önskemål så skriv en kommentar. Tack



Behöver Hjälp

Av Clara - 29 augusti 2012 11:22

Tjaba!


Idag ska jag tipsa er om en smilis app till Iphones. Appen heter Emoji Free!


Enligt mej är den bra och lätt att använda. Man ska bara lära sig hur den fungerar   


Här kommer några bilder:


       




Hoppas ni gillade inlägget och appen jag tipsade om


Hejsan svejsan

Av Clara - 20 augusti 2012 21:00

Hello!

Skolstarten var grym men nu ska jag göra ett hår inlägg. Bra hår-produkter!


Här är bilder på prudukterna: (text efter bilderna, missa inte den- det står mycke bra info om produkterna där)


     

Hårsprej: Gör ditt hår "hårt"

Luktar: Bläää


   
      

Hårsprej: Gör håret glenser

Luktar: Super gott


 


Färg-sprej till håret: Ger mycket färg

Luktar: inte gott-men okej





Det var allt jag hade idag. Imorron kommer nog ett till inlägg


Av Clara - 19 augusti 2012 21:21

Hej!

Imorron är det skolstart!


Jag och en kompis ska cykla till skolan och bara det ska bli kul. Det som också kommer bli kul är att få träffa alla kompisar.


Känsla nu: förväntansfull och pirrig    


Go natt

Av Clara - 19 augusti 2012 18:34

Hej Hej!


För några dagar sedan målade jag naglarna och så här blev det:




 


HEj DÅ

Av Clara - 11 augusti 2012 14:42

Hej Hej!


Auktionen var rolig och vi fyndade. Min lille bror ropade "50" på nått som han inte viste vad det var och ingensa nått högre så han fick den. När han kom fram såg han att det var en skål som man ska ha bål i och några glas   


Jag köpte två ljus hållare med ljus i och fick ett par sockar av mormor. (hon och morfar var med på aktionen)


Här är några bilder från aktionen:



         


Av Clara - 11 augusti 2012 10:44

Hej hej!Nu sitter vi i bilen på väg till Kamlunge. Vi ska på aktion!Det kommer ett inlägg till senare idag med biilder från aktionen.Känsla just nu: pirrig

Hej

Av Clara - 10 augusti 2012 21:26

Hej jag heter Clara och det här är min blogg...


Jag kommer blogga om lite allt möjligt   

Jag kanske skriver Känsla: ......... efter ett inlägg

Känsla idag: Pigg   



Hoppas ni gillar det!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards