Alla inlägg under september 2012

Av Clara - 23 september 2012 14:14

Jag har fortfarande inte fått tips men nu ska jag göra ett inlägg ändå...


Jag ska tipsa er om en Harry Potter sida. Den är på svenska och är toppen bra. Man kan läsa om Harry och andra historier som fan till J.K har gjort. Man kan också själv skriva. Man kan samla galleoner och köpa saker. Man har en egen profil där man kan skriva om sig själv. Nedanför här är länken:


http://www.mugglarportalen.se/

Jag själv heter Olivia oooo där och det namnet har jag med i namnet på bloggen också!


Så det var allt. Hej då!

Av Clara - 13 september 2012 18:05

Jag har fortfarande inte fått tips


Jag har inte fått ett enda tips! snälla, snälla tipsa mig. Har inget att skriva om. Så TIPSA mig.  


DEt här blir ett kort inlägg men ändå.

Och sorry för att jag inte uppdaterat på länge. Har vart mycket med skola och alla mina dans träningar. Men nu har jag det och ska försöka se till så att jag är bättre på att uppdatera.

Hoppas det inte gör nått.


Ni kan ge vilka tips som helst bara jag kan skriva om det! 


Så...

Nu har jag inget mer att säga.  

Adjö

Bye

Hej då

Ha det bra

Kram

Hej

Hehe  

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards