Alla inlägg under oktober 2012

Av Clara - 12 oktober 2012 16:37

Hej Hej!


Idag ska jag ha födelsedagsfest med släkten! Detta blir ett kort inlägg för snart kommer gästerna menmen. Jag är super glad! Snart fyller man 11! 11! 11! 11! 11! 11!

Ska bli så kul. Sen ska jag ha kalas med klassen i morron och som sagt blir det spökkalas. Jag är spänd. Det kommer säkert en massa blider. Både här på bloggen och på instagram. På instagram heter jag claris_selis och har inte många som följer mig. Jag tycker det är kul att fota så det är verkligen roligt.


Men nu tillbaks till kalaset. Jag har sytt en vit kläning till det som jag sen ska göra lite trasig och sätta lite blod. Det ska bli super kul.


Ja det var det. Nu kommer nog gästerna snart...

Hejdå!

Av Clara - 11 oktober 2012 19:43

Heej!

Nu har jag fått lite tips! Idag tänkte jag bäretta lite om vad som häder i mitt liv och saker jag ser fram emot.Jag har några frågor också men dom tar vi sist. Nu kör viiiii!


Wow, jag kände mig som en av programledarna i Melodifestivalen. Hehe...


Okej, idag har jag inte gjort mycket men i morron och på lördag händet det grejer. Imorron (på fredag) Har jag först dansklubb. Sen födelsedagsfest med min släkt! Jag fyller år (15/10). Sen på lördan har jag spök kalas med klassen. Spökvandring, utklädning, godis och en massa mer kommer att finnas med på det super läskiga, super roliga och knasiga kalas. Det ska bli så kul. Efter det rullar allt på som vanigt. Jag ska bli bättre på att uppdatera, jag lovar.


Nu ska jag komma med tips (typ det jag kommer med hela tiden men ändå).

Idag ska jag tipsa er om en massa bra danslåtar man kan ha på discon eller till en dans eller vad man nu villl ha en danslåt till.

Låtarna:

Get in my life

The Villain

Gangam style

HyperParadise

I'm In Maiami Bitch

Outta your mind

Summer Paradise

Lullaby

When WE Stand Toghether

I love it

Segertåget

Dansa Pausa

Young, Wild and Free

Paradise

Klf - Original mix


Det var dom... Jag vet en massa mer bra låtar men jag kan visa fler nån annan gång.


Nu till frågorna:

Vill ni att jag ska göra en video om nått?

Gillar ni tips?

Nått ni vill berätta eller tips?


Hej då! Långt?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards